info Technology & Komputer: Altec Lansing MIX iMT800

Altec Lansing MIX iMT800

Labels:
Sedia Untuk Menggegarkan!



Saya percaya ramai di luar sana yang menyukai kesan bunyi speaker Altec lansing..oleh kerana kualiti bunyinya yang jauh lebih berbeza dari speaker2 yang lain..sesuai untuk penggemar muzik tegar di luar sana.

Namun kali ini Altec lansing telah mengeluarkan 1 keluaran yang khusus untuk iPhone dan iPod iaitu Boombox Digital. ia menampilkan rak radio, Subwoofer terbina, dua input Auxiliary, capaian radio FM dan Bass kuat XdB, sesuai untuk anda yang gemarkan bunyi lantang serta kemeriahan pada sesebuah majlis, Mix mempunyai tujuh jalur Equalizer grafik, 30-pin penyambung dok serta dua jek 3.5mm hadapan, Kubah Pembesar suaranya mampu melantunkan bunyi jelas hujung tinggi, manakala dua pemacu khas menghasilkan Bass tengah.




MIX iMT800 ini boleh disambungkan ke AC atau main sehingga 30 jam muzik menerusi kuasa bateri 8 D-sel. ia juga direka khas untuk tidak menggangu isyarat GSM pada iPhone yang biasanya menghasilkan bunyi apabila berada dekat dengan speaker. MIX boleh mengentikan sementara Muzik sekiranya terdapat panggilan tanpa perlu menukar mood dan terdapat alat kawalan jauh untuk anda mengawal pemain dengan mudah..

Maklumat lanjut sila layari disini



0 comments:
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment


Sudut Bersembang


ShoutMix chat widget

Pengikut Setia Ku (^_^)